Wegańskie słodycze w sklepach cz. II

Zauważyłam, że większość ludzi, którzy trafiają na mojego bloga z wyszukiwarek, trafia właśnie poprzez frazę „wegańskie słodycze”. Wobec tego warto dodać kolejny wpis o wegańskich słodyczach, bo faktycznie jest ich całkiem sporo..

galaretki solo

mamba

mieszanka krak

mietowe

Ogólnie takie landryny są wegańskie zazwyczaj o ile nie zawierają czerwonego barwnika koszeliny, lub wosku pszczelego.

wedel-gorzka

większość czekolad gorzkich jest wegańska, ale nie wszystkie (np. wszystkie czekolady Lindtt zawierają serwatkę, nawet gorzkie)

wisnie

Bardzo fajne na drobny upominek, wiśnie w czekoladzie – większość wegańska, w tym też Mon Cheri!

About these ads

7 thoughts on “Wegańskie słodycze w sklepach cz. II

  1. O mambie to zapomnialam :P

    Lecz w skladzie jest chyba olej roslinny dlatego warto by bylo dowiedziec sie czy to nie jest olej palmowy ktory moze i w skladzie jest roslinny ale niestety przez jego produkcje wiele ziwerzat ginie glownie szympansy wiec ja unikam go jak tylko mogę.

    a i w poprzednim poscie o slodyczach widze ,że jest czekolada z alpen gold – alpen gold testuje na zwierzertach wiec jesli weganizm to nie tylko jedzenie produktych roslinnych ale rowniez nie uzywanie produktow,kosmetykow ktore sa testowane.Jest wiele wiele dobrych czekolad z dodbrych firm i z dobyrm skladem :)

    Pozdrawiam :P

Dodaj komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s