Moje najczęstsze wege śniadanko

Owsianka, czyli bomba witaminowo energetyczna :). Płatki owsiane są idealne na pierwsze śniadanie, energia w nich zawarta uwalnia się powoli i daje uczucie sytości na długi czas, zapewniając organizmowi dobry start na początku dnia.

Moim najczęstszym śniadaniem jest właśnie owsianka z owocami. Najbardziej smakuje mi w takiej formie:

Składniki:

  1. Szklanka płatków owsianych
  2. Jeden banan
  3. Owoce np. truskawki, maliny, jabłko, winogrona, rodzynki
  4. Nasiona i / lub orzechy np. migdały, sezam, słonecznik, nerkowce, wiórki kokosowe
  5. cynamon

Sposób przygotowania
Płatki owsiane zalewam wrzącą wodą mniej więcej do poziomu płatków. Banana kroję na kawałki. Wrzucam płatki i banana do blendera i dolewam wody by stworzyć gęstą masę o konsystencji jogurtu. Dodaję cynamon i blenderuję. Przelewam do miski, kroję dodatkowe owoce, dodaję nasiona (to co aktualnie jest w szafce) i doskonałe pożywne śniadanie jest gotowe :).

Przepis bardzo prosty, można go zrobić z dowolnych owoców jakie się akurat znajdują w domu. Jeśli potrzebujemy bardziej pożywnego śniadania możemy łatwo to kontrolować, dodając po prostu więcej rzeczy do naszej owsianki, jeśli coś lekkiego możemy poprzestać na płatkach z jakimiś lekkimi owocami (np. pomarańczą).

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s